štvrtok 24. marca 2016

Toto je Patrícia (ba dum tss..)

Bojovníčka, milovníčka, šťastlivec. Okrem iného aj dcéra, sestra, vnučka a mnohé iné pozície som "nútená" zastávať vo svojom živote. Nútene = s radostným donútením. A ako vždy s tým najväčším úsmevom, aký viem svetu dať. 

Úsmev je presne tou grimasou, ktorá k mojej osobnosti patrí. Okrem toho, že mám milión dôvodov, načrtnem ten najzákladnejší. Rodina. Čo je krajšie ako mať rodinu, ktorá je vaším všetkým ? Mať tú najlepšiu maminu na svete, ktorá ešte stále neveriacky krúti hlavou a tvrdí, že pokiaľ jej nezdvihnem telefón - tým pádom ju nemám rada. Sestru, ktorá má svoje dobré a zlé dni a ocina, ktorý je najradšej nenápadný ako voš. Ideálny koncept na vtipný seriál na niekoľko sérií.
Nebudem písať o tom, koľko toho pre mňa v živote spravili, koľkými skutkami lásky mi dokázali, ako veľmi ma milujú. Skôr by som sa rada zmienila o tom, ako prichádza čas kávy. Úplne ideálne by bolo, ak by sme žili niekde v okolí kávových plantáží, pretože by to dokonale zapadalo do nášho obrazu ideálnej soboty. 

Je ráno, ako vždy sa chcem konečne vyspať a tak mi maminka dopraje spánok až do ôsmej. Milujem ju za toto. Naučila ma, že niekedy si človek jednoducho musí určité veci odoprieť, aby mu život doprial. Odopriem si vylihovanie a zrazu sa ocitám pri jednom stole s celou rodinou. Neexistuje pre mňa krajší okamih, ako ranné rozhovory s mojimi milovanými, ktoré sú sprevádzané raňajkami a vôňou kávy. Informácia pre kávičkárov - žiadna lavazza, julius či starbucks..obyčajná smeťová predsa. V takýchto okamihoch sa rozoberá všetko potrebné, ale aj nepotrebné - čo sa týka našich životov. Prehadzujeme si pohľady, vymieňame úsmevy a tešíme sa, že sme spolu. Aké idylické, že? Paradoxom je, že takéto okamihy ma neomrzeli ani po 23 rokoch života. 

Okrem iného som pracujúci študent. Naplno sa rozvíjajúca v oblasti retailu sa cvičím a učím, ako správne riešiť problémy, ako vychádzať s rôznymi povahami ľudí, ako riešiť stresové situácie.
Ako študent sa vzdelávam v oblasti managementu. Lepšie neskoro ako nikdy.
Milujem život taký aký je. Presne taký, ako som si ho zariadila. Sú dobré, ale aj zlé dni. Sú bolestivé, ale aj radostné okamihy. A čo je úplne najpodstatnejšie - stojím si za svojím slovom a zároveň za každým rozhodnutím, ktoré som kedy vykonala. Okrem iného deň čo deň sa utvrdzujem v tom, že pokiaľ práve teraz máte v hlave myšlienku na zmenu, príp. na štart niečoho nového - je ten správny okamih. Ja som už začala..


So srdečným pozdravom,
Vaša Patrícia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sloboda, ako prejav novej etapy života

Minulosť. Jednoduché slovíčko na vyslovenie, nesúce so sebou často krát väčší význam, ako len označenie istého časového úseku v živote č...