sobota 22. októbra 2016

Rubrika: Čo ma naštvalo?

Láska je krásna, až pokiaľ..

Bol to jeden z tých krásnych večerov, ktoré ma bavili už len pre ich jednoduchosť. Poznáte to. Etapa vzťahu, kedy sa poznáte natoľko, že slová sú zbytočné. Kedy pri pohľade do očí toho druhého premýšľate, ako by ste prežila bez neho. A napriek všetkému aj zdanlivo silné vzťahy majú svoj koniec.

Naveky a navždy

Až za hrob je už podľa mňa neaktuálne. Nie že by som bola proti tomu, ale pravda je taká, že ľudia si zvykli na komfort v každom smere a ohľade. Vzťahy nemôžu byť výnimkou. Čo to pre nás znamená? Že ľudia zabudli v čom spočíva podstata vzťahu. Už to nie je o modrom z neba pre svoju polovičku. Už to nie je o tom, že čo jej/jemu na očiach vidím. Už je to len o nás. Ja nie som šťastný/á. Nie som spokojný/á. Necítim sa už milovaný/á.. A tak sa obraciame s našimi ťažkosťami a potrebami na tretiu osobu, ktorá náhodou išla okolo..

Začarovaný kruh

Takýmto spôsobom sa dostávame do vzťahov, kde nie sme dvaja, ale traja.. Kedy sa nám v živote objavujú nové a nové zranenia od ľudí v prípade ktorých sme boli presvedčení, že oni nič také spraviť nemôžu. Smutné je potom prekvapenie, že sa to stalo práve nám a my sme neboli pripravení. Že každé slovo na prejav lásky bolo už len nejakou nudnou, vypovedanou frázou, pretože to bolo od nás žiadané..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sloboda, ako prejav novej etapy života

Minulosť. Jednoduché slovíčko na vyslovenie, nesúce so sebou často krát väčší význam, ako len označenie istého časového úseku v živote č...