utorok 24. januára 2017

Stroskotanejšia, ako Robinson

Nie som fiktívna osoba a nie som ani ženou, ktorá by písala preto, že mi za to zaplatia. Ak píšem, píšem od srdca pre teba, teba a aj teba. Každý jeden článok, každé jedno slovo je akoby jedným dlhým osobným listom odo mňa pre teba. Verím, že vydržíš na tejto mojej ceste odvahy vybudovať niečo, čo možno jedného dňa vytvorí motýlí efekt.
(Zdroj:https://pixabay.com/)
Milujem kávičkovanie. Káva s dobrou kamoškou je predsa pre skoro každú ženu terapia na nezaplatenie. Ďalšia káva za nami, ďalšie témy rozobrané. Vzťahy – všade okolo nás. Som predsa sestrou, dcérou, som kamoškou, ale stále akosi nie som partnerkou. Nemyslím si, že je to zlé. Nevnímam to ako vadu, aj keď sú dni, kedy si paplón objímem o niečo viac. Sú okamihy, kedy sa pozriem najškaredším pohľadom na nejaký pár, ktorý vypadá tak šťastne. Prichádza hlboký nádych, výdych a uvedomenie, že sú isté dôvody, prečo som stále sama

Ľudia tvrdia, že je to voľba. Nie vždy je to tak. Dlho som bola nastavená, že samota je niečo, čo by podľa mňa ženu nikdy nemalo postretnúť. Nie dnes, nie zajtra, nie o rok.
Samota, ktorá sa rýchlo začne cítiť, ako doma. Sú ľudia, ktorí sa rozhodli sprevádzať tvoj život a ty ich nazývaš priateľmi. Sú tu, keď ich potrebuješ. Občas samozrejme zmiznú z dohľadu, aby si si opäť pripomenula, akú majú hodnotu, ale potom sa vrátia naspať. Jeden z takých ľudí mi povedal úžasnú myšlienku po vodopáde mojich sťažností:
"Nechaj vyplaviť bolesť, aby si mohla cítiť radosť."
Toto. Presne toto bol môj problém číslo 1. Plán, že po stroskotanom vzťahu skočím do ďalšieho vzťahu, ktorý bol už vopred odsúdený na neúspech - nevyšiel. Paradoxom je, že až po čase život odhaľuje človeku, prečo sme dostali toľko priestoru. Toľko okamihov bez „spriaznenej“ duše. Práve pre toto.
Pokiaľ cítiš, že tvoje srdce nie je úplne v poriadku, život ťa bude šetriť. A ver mi, že je to dobre. Neblbni pozeraním The Secret. Ani vyprataná skriňa na pol ti nepomôže, pokiaľ nie si usporiadaná v sebe. A hlavne nečakaj. Nie preto, aby si nebola sklamaná. Ale skôr preto, že hrdina tvojich dní sa jedného dňa dostaví. A pokiaľ budeš v čakárni zúfalých žien, tak tam ťa asi ťažko nájde..


PS: Tú kávu môžeme kedykoľvek dohodnúť. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sloboda, ako prejav novej etapy života

Minulosť. Jednoduché slovíčko na vyslovenie, nesúce so sebou často krát väčší význam, ako len označenie istého časového úseku v živote č...